- Tento Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek (dále v textu jako "VOP") poskytovatele, na které nejen navazuje, ale je i doplňuje.
- Poskytovatelem je společnost Mindful s.r.o., se sídlem: Lazovná 234/3, 974 01 Banská Bystrica, IČO: 52 246 761, zapsaná v obchodním rejstříku Okresního soudu Banská Bystrica, oddíl Sro, vložka č. 36065 / S a / nebo Hripsime Zohrabyan, se sídlem: Čestice 98, 517 41 Kostelec nad Orlicí, IČO: 03039153, zapsaná v Živnostenském rejstříku, tel. č .: 739 627 173, e-mail: info@mindful-life.cz (dále v textu jako "poskytovatel").
- Poskytovatel je vlastníkem a / nebo provozovatelem následujících webových stránek:
- mindful-life.sk a/anebo
- mindful-life.cz a/anebo
- mindful-life.eu
(všechny výše uvedené webové stránky spolu dále v textu jako "webová stránka" nebo jako "stránka" nebo jako "internetový portál").
- Poskytovatel poskytuje uživateli prostřednictvím kteréhokoliv svého internetového portálu přístup, resp. užívací právo k on-line službám, kterými se pro účely VOP rozumí video nahrávky uvedené na internetovém portále poskytovatele ve formě on-line kurzů (dále v textu jako "on-line kurz" nebo jako "on-line služby"). Více o poskytovaných on-line službách se dozvíte ve VOP poskytovatele.
- Uživatel je každá fyzická nebo právnická osoba, která si zakoupí přístup k on-line službám, které poskytovatel nabízí na základě smluvního vztahu a VOP. Pro účely použití on-line služby je nezbytná úspěšná registrace uživatele na webové stránce poskytovatele a úhrada ceny online služeb ve smyslu faktury a/anebo předpisu plateb zaslaného ne email uživatele. Splněním povinností uvedených v předcházející větě bude uživateli vytvořen jeho vlastní registrační účet, do kterého se uživateli budou ukládat všechny jím zakoupené on-line služby poskytovatele (dále v textu jako "uživatel").
- Smluvní vztah mezi poskytovatelem a uživatelem vzniká uzavřením Smlouvy o poskytnutí užívacích práv ve smyslu zákona č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů (dále v textu jako „Smlouva o poskytnutí užívacích práv“ nebo jako „smluvní vztah" nebo jako „smlouva") a/nebo odesláním objednávky prostřednictvím internetového portálu a použitím příslušného pokynu „objednávka s povinností platby". Tento smluvní vztah je blíže specifikován ve VOP, zejména, nikoliv však výlučně, v bodě 1 na S. 03 VOP.
- Reklamační řád popisuje spolupráci mezi poskytovatelem a uživatelem s ohledem na případnou nespokojenost uživatele se zakoupeným přístupem k digitálnímu obsahu on-line kurzu, její uplatnění a nároky, které z ní plynou.
- Uživatel je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a VOP ještě před svým zaregistrováním na internetovém portále poskytovatele a stiskem tlačítka se slovním spojením „objednávka s povinností platby". Zakoupením přístupu k jakémukoliv digitálnímu obsahu on-line kurzu od poskytovatele uživatel souhlasí s tímto Reklamačním řádem.
- Jako doklad o koupi přístupu k uživateli zvolenému on-line kurzu slouží faktura. Platební a dodací podmínky jsou specifikovány ve VOP poskytovatele.
- Tento Reklamační řád je platný od 1. 11. 2020, a to až do vydání nového Reklamačního řádu.
- Poskytovatel odpovídá uživateli za to, že on-line kurzy mají jakost a užitné vlastnosti poskytovatelem popisované, nebo na základě jím realizované reklamy či údaji uvedenými v popisu on-line kurzu, očekávané.
- V případě, že uživatel není spokojen s vyřízením své objednávky nebo dodanou on-line službou, má právo podat reklamaci ve smyslu tohoto Reklamačního řádu.
- Reklamaci je třeba uplatnit písemnou formou prostřednictvím České pošty na adresu sídla poskytovatele nebo prostřednictvím elektronické zprávy na e-mailovou adresu: info@mindful-life.eu, nebo telefonicky na telefonním čísle zveřejněném na internetovém portále poskytovatele. Vzor formuláře na reklamaci je uveden ve spodní části tohoto Reklamačního řádu jako příloha č. 1.
- Poskytovatel upozorňuje uživatele na jeho právo na odstoupení od smlouvy o poskytnutí užívacích práv ve smyslu bodu 3 písm. d) na S. 09 VOP.
- Uživatel má právo do 14 dnů ode dne zpřístupnění zakoupeného digitálního obsahu on-line kurzu v registračním účtu uživatele a zjištění, že tento on-line kurz nesplňuje jeho předpoklady, žádat vrácení peněz ve smyslu bodu 3 písm. d) na S. 09 VOP.
- Poskytovatel vyřídí reklamaci uživatele nejpozději do 30 dnů od oznámení této reklamace.
Uživatel může požadovat:
a) výměnu on-line kurzu za jiný on-line kurz,
b) slevu z ceny reklamovaného on-line kurzu nebo
c) vrácení celé sumy reklamovaného on-line kurzu.
To jakým způsobem poskytovatel reklamaci vyřídí je jen na jeho vlastním uvážení. - V případě podle bodu 5 písm. a) na S. 02 tohoto Reklamačního řádu, poskytovatel musí předcházející fakturu stornovat a vystavit uživateli novou fakturu na nový on-line kurz s možností zápočtu platby.
- Za vyřízení reklamace se považuje:
a) vrácení kupní ceny on-line kurzu uživateli,
b) výměna za jiný on-line kurz nebo,
c) uplatnění slevy z kupní ceny on-line kurzu. - Pokud reklamace uživatele v postavení spotřebitele, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání, nebyla vyřízena k jeho spokojenosti nebo se domnívá, že poskytovatel mohl porušit jeho práva, může podle zákona č. 391/2015 Sb. o alternativním řešení spotřebitelských sporů a o změně některých zákonů, podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu. Bližší specifikace alternativního řešení sporu je specifikována na S. 12 VOP.
- Jakékoli spory se budou řešit před věcně a místně příslušným soudem ve Slovenské republice. Zároveň jakékoliv reklamace uživatelů v postavení spotřebitelů budou vyřizovány ve smyslu zákona o ochraně spotřebitele č. 250/2007 Sb.
Odpovědnost za kvalitu a doba záruky
- Zárukou za jakost přejímá poskytovatel písemně závazek, že zakoupený přístup uživatele k on-line kurzu bude po určitou dobu způsobilý pro použití na dohodnutý nebo na obvyklý účel.
- Poskytovatel odpovídá uživateli za to, že zakoupený přístup k on-line kurzu bude poskytovatelem uživateli plnohodnotně zabezpečený nepřetržitě 24/7 ve smyslu bodu 5 na S. 04 VOP, kromě povinných odstávek internetových portálů poskytovatele z důvodu nutné správy, údržby a/nebo opravy podle bodu 3 na S. 08 VOP, a že on-line kurzy mají jakost a užitné vlastnosti poskytovatelem popisované, nebo na základě jím realizované reklamy či údaji uvedenými v popisu on-line kurzu, očekávané.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí digitálního obsahu on-line kurzu uživatelem, to znamená, dnem zpřístupnění zakoupeného on-line kurzu na registračním účtu uživatele.
- Zákonná záruční doba je 24 měsíců. Tato zákonná záruční doba začíná běžet ode dne zpřístupnění zakoupeného on-line kurzu na registračním účtu uživatele.
- Práva z odpovědnosti za jakost zaniknou, jestliže:
- reklamace nebyla uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí přístupu k zakoupenému on-line kurzu uživatelem,
- Smlouva o poskytnutí užívacích práv zanikla v souladu s bodem 3 na S. 09 VOP nebo v souladu s jinými možnými důvody uvedenými ve VOP,
- zanikla objednávka, na jejímž základě došlo k uzavření nepsané Smlouvy o poskytnutí užívacích práv ve smyslu bodu 2 na S. 03 VOP.
- Práva uživatele z odpovědnosti za jakost, pro kterou platí záruční doba, zaniknou, pokud nebudou uplatněna v záruční době.
- Právní vztahy mezi poskytovatelem a uživatelem neupravené v tomto Reklamačním řádu se řídí VOP poskytovatele, právním řádem Slovenské republiky, zejména, ne však pouze, zákonem č. 513/1991 (Obchodní zákoník), a v případě, že uživatelem je spotřebitel, který při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání se tento smluvní vztah řídí zákonem č. 40/1964 Sb. (Občanský zákoník), zákonem č. 250/2007 Sb. (Zákon o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů) a zákonem č. 102/2014 Sb. (Zákon o ochraně spotřebitele při poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně některých zákonů).
- Tento Reklamační řád ztrácí platnost dnem vstupu pozdějšího Reklamačního řádu. Pokud uživatel nejpozději čtrnáct (14) dnů ode dne zveřejnění oznámení o změnách v poskytování on-line služeb a Reklamačního řádu výslovně písemně nevyjádří svůj nesouhlas s takovými změnami, považují se změny za odsouhlasené uživatelem a jsou vůči němu účinné dnem účinnosti změny.
- Aktuální Reklamační řád je zveřejněn po dobu čtyřiadvacet (24) hodin denně na internetovém portálu poskytovatele a v tištěné podobě je k dispozici na adrese sídla poskytovatele.
- Případná neplatnost některé části tohoto Reklamačního řádu nemá vliv na platnost a účinnost ostatních ujednání. V případě, že je některá část Reklamačního řádu neplatnou nebo se neplatnou stane později, použije se na úpravu vztahů stran zákonná úprava, která je svou povahou nejbližší neplatnému ustanovení.
- Poskytovatel je oprávněn tento řád kdykoliv měnit bez předchozího upozornění umístěním jeho nového znění na webových stránkách poskytovatele.
- Uživatel při odeslání objednávky on-line kurzu potvrzuje souhlas s tímto platným Reklamačním řádem.
Formulář_Reklamace online kurzu